2010. június 27., vasárnap

Szomszédolás, öreg kereszték (06.17-20)

"Szépen lemaradtunk az írással, meglátszik, hogy megkezdődött az ovis szünet! De megpróbáljuk pótolni az elmúlt napokat.
Még anno 17-én csütörtökön anyáék, mielőtt jöttek értem az oviba, úgy döntöttek, hogy beszaladnak az optikushoz, és az adidas boltba Lacikával, maguknak nézni valamit szülinap és névnap alkalmából. Anya gyorsan választott is magának egy szép szemüveg keretet, igaz csak esténként használja, amikor a lencsét kiveszi a szeméből (én úgy szoktam mondani, hogy kiveszi a szemét), de a régit már vagy 6 éve csináltatta, és mi már eléggé tönkre vágtuk Lacikával. Az adidasban apa akart magának cipőt választani, de azt már Lacika nehezen tűrte, nem akart kézben maradni, a földön akart mászkálni, így feladták és jöttek értem az oviba. Este még anya, miután Lacikát lefektette, akkor ment a szemvizsgálatra. Én addig, igaz már fürdés után voltam pizsiben, apával a garázsban játszottam.
Pénteken eljött az utolsó ovis napom. Szerencsém is volt, mert apa már délben hazahozott. A délutáni alvás után, apa előkészült a másnapi főzésre, mert a szembe-szomszédunk megkérte, hogy a lánya ballagására apa főzze meg a marhapörköltet. Jött Nóri és Csabi is segíteni neki. Anya meg mosott egy jót. A színes ruháink közé belekeveredett Lacika egyik piros gatyája, és néhány ruhát átszínezett. Szerencsére inkább itthoni játszós ruhák voltak benne, és volt amit sikerült megmenteni, de néhány kuka lett. Nem volt ideges anya egy cseppet sem!
Szombaton apa főzött a szomszédnak, én meg Erzsi maminál töltöttem a napomat. Délután, miután hazaértem, apával visszavittük a szomszédnak a cuccait, és sikeresen ott is ragadtunk. Aztán anyáékat is áthívták, és estig náluk vendégeskedtünk. Én nagyon jókat játszottam, egy kislánnyal Angival, meg a szomszéd bácsi nyakában. Lacika meg folyamatosan a teraszon mászkált, már szinte lekopott a bőr a térdéről, és a tenyeréről, de nem érdekelte. Amikor anya megunta, beültette a babakocsiba.Vasárnap Elekes mamáékhoz mentünk reggeli után, mert öreg kereszték jöttek hozzájuk. Kaptunk tőlük szép ajándékokat, én könyvet, kifestőt ceruzával, és matricás foglalkoztató könyvet. Lacika meg Thomasos vonatot. Nekem a matricás könyv nagyon megtetszett, öreg kereszttel egyből bele is mélyedtünk, és ragasztgattunk. Lacika szokása szerint az önálló mászást választotta, és pár perc alatt tiszta kosz lett. Mondjuk engem sem kell félteni, mert nap végére én se nézek ki jobban. És ha valaki felvette Lacikát, akkor teljesen megsértődött, hogy miért nem mehet a dolgára.A hiszti már neki is nagyon megy. Öreg kereszték délután két óra fele hazaindultak, én meg mamiéknál aludtam, és csak este tértem haza."-Emike

Nincsenek megjegyzések: