2010. június 28., hétfő

Szünet első hete, tanácsadóban (06.21-27)

"Múlt héten hétfőn megkezdődött számomra és anya számára a nyári szünet. Az első hetünk aránylag zökkenőmentesen zajlott. Reggeli után szinte minden nap a boltba mentünk bevásárolni aznapra. Miután hazaértünk összepakoltunk fenn, mondjuk mi inkább szét, főleg Lacika, mert mindig átszökött a szobámba, és ledobált mindent a polcról. Utána Lacikát megtízóraiztattuk, lefektettük, és elkezdtünk főzni. Én vagy segítettem anyának, vagy számítóztam, színeztem, ollóztam... Főzés közben, vagy után összepakoltunk lenn is, már ha jutott rá idő. Délben megebédeltünk, és én 1 óra fele mentem lefeküdni. Na, Lacika meg általában akkor ébredt fel, úgyhogy anyának egy szabad perce sem maradt, folytathatta Lacika etetésével a napot, majd mosással, teregetéssel... A héten a vasalással csúsztunk el, de szerintem a szünet végére már jóval nagyobb lesz a káosz itthon. Mire felébredtem már apa is itthon volt, és kezdődhettek a csavargós programok. Hétfőn nagy bevásárlásra mentünk volna, de Erzsi mamiék beszaladtak hozzánk, így én őket választottam, és elmentem velük a kisházhoz. Anyáék bevásároltak, és utána jöttek ők is utánunk. Kedden rossz idő volt, ráadásul apa bevállalta a főzést, úgyhogy nem voltunk sehol. Szerdán délután megint Erzsi mamiék jöttek értem, apa meg Tóth dédipapának segített a kerítést csinálni, de miután végzett, megint lejöttek ők is beszélgetni egy kicsit. Csütörtökön Elekes mamit fárasztottuk, mert apa és anya elmentek Szolnokra vásárolni. Pénteken anyához jött a körmös, csináltatott magának műkörmöt. Apánál meg itt volt Szuper, és Erzsi mamiék is eljöttek, így mi kint voltunk velük. Bár én néha be-benéztem, hol tart anya körme, és megcsodáltam a sok csili-vili körömdíszítőt is. Néhányat sikerült is kiszornom belőle, úgyhogy anya gyorsan kiterelt apáékhoz.
Szombaton délután Erzsi mamiéknál volt László nap tartva. Eredetileg a kisháznál lett volna, de szakadt az eső, így a lakótelepen volt. Én mindenkivel eldumálgattam, mondókáztam, szórakoztattam a népet. Lacika meg önállósodni akart, mászkált össze-vissza, nem akarta, hogy fogják. Ha nem engedtek neki valamit, akkor meg megsértődött. Ez a kép ugyan nem ott készült, mert a fényképezőt itthon hagytuk, de így tud hisztizni, ha valamit nem szabad neki csinálni. Vasárnap délelőtt elmentünk Erzsi mamihoz az ajándékainkért, amit előző este már nem volt kedvünk bepakolni a kocsiba, és én ott is ragadtam. Apa pihis napot tervezett magának, de nem jött össze, mert Elekes dédinél egy malac eltörte a lábát és le kellett vágni. Így engem Erzsi mami Elekes mamiékhoz vitt délután a disznóvágásra, mivel mindenki ott volt. Szóval nagyvonalakban így telt az első szünetes hetünk. Most meg gőzerővel készülünk Lacika első szülinapjára!"-Emike

" Pénteken voltunk a tanácsadóban is, megejtettük az egy éves vizsgálatomat. Szerencsére most kevesen voltak, így miután megérkeztünk egyből mehettem a mérlegre. Azaz mehettem volna, de nem akartam. Elkezdtem ordítani, és kapaszkodtam teljes erőmmel anyába, alig bírt magáról lefejteni. A súlyom 10,9 kg-nak mérték, de a mérlegen a számok fel-le ingadoztak. Aztán mentünk megmérni a hosszam, az is hasonlóan sikerült, végül 79 cm-t állapítottak meg. Utána bementünk a dokinénihez, aki megvizsgált. Megnézte a csípőm, amivel ügye 3 hónapos koromban terpeszpelusra voltam ítélve, de azóta, és most is rendben találta. Aztán a golyóimat tapizta, azok is jó helyen vannak. Majd a fütyim következett. Egy kicsit még le van tapadva, húzogatni kell továbbra is, de azt mondta a doktornő, hogy valószínű nem lesz azzal se gond. Anya még megmutatta a fogam, vagyis az ínyem, ami lila a fogzástól. A doktornő azt mondta, nincs vele semmi különös, majd megszűnik magától a lilaság, de most egy darabig biztos nyűgösebb leszek! De jó! Ezek után végre indultunk haza, és meg is nyugodtam. Anya valószínűsíti, hogy a kórháznak köszönhető ez a hiszti, pedig úgy nézett ki, hogy én viseltem a legjobban az ott töltött napokat. Ezek szerint azért mégis mély nyomokat hagyott bennem.
Ja, és lefoglaltuk a szállást is a nyaralásra. Balatonmáriafürdőre megyünk, augusztus 9-től 14-ig teljes ellátásra a Hotel Máriába. Reméljük jól fog sikerülni életünk első négyesben töltött nyaralása!"-Lacika

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Lacika!
Nagyon Boldog első Születésnapot Kívánunk!:)Reméljük csodás napod lesz!:)))

Anya!
Nagyon Boldog Szülinapot Kívánunk Neked!:))

Pusza!!

Kati írta...

Milyen kórháznak??? :-o Lacika már volt kórházban?

Micsoda méreteid vannak! :-o Olyan magas vagy, mint Marci és több, mint egy kg-val nehezebb... :-)
Csak ámulunk!

Jajj, de jó, hogy a fütyikéddel minden rendben van! :-)

A Hotel Máriáról már hallottunk! Biztosan jó lesz.
Addigra reméljük alábbhagy a fogzással járó nyűgösség, hiszti, mert nekünk teljesen ez nyomta rá a nyaralásra a bélyegét... és bizony ilyen fárasztó kirándulásunk még nem volt... :-(((