2010. június 9., szerda

Tisza, első lépések (06.04-06)

"Pénteken apa délelőtt hazajött, úgy döntött, hogy szabit vesz ki, mert még mindig esett az eső, és így a gyártás is szünetelt. Mielőtt Emmáért délután elmentünk az oviba, kimentünk a Tiszához, megnézni, hogy áll a vízszint. A nyaralók ugyan már vízben álltak, de a gáthoz képest, még 3-4 méterre volt a folyó vízszintje. Azóta sajnos rohamosan emelkedik, és mindenhol azt halljuk, hogy rekord, vagy aközeli lesz a tetőzés. Reméljük nem fog kijönni, mert akár Tiszapüspökinél, akár Balánál szakad át a gát, vagy ömlik ki a Tisza, akkor állítólag hozzánk Miklósra is bejön. Szóval izgulunk egy kicsit! Utána elmentünk az oviba Emmáért, aztán az italdiszkontba, utána meg itthon játszottunk, anya meg apa közösen tárkonyos csirkeragulevest főztek.
Szombaton délelőtt anyával elsétáltunk a Dm-be, utána én aludtam, Emma meg egész délelőtt szomszédolt, Szisziékkel játszott. Apa meg vaddisznó pörit főzött ebédre. Délután elmentünk családostul Erzsi mamiékhoz a kisházhoz. Apa azt mondta, csak egy órára szaladunk le, persze nem így lett, úgyhogy haza kellett ugrani nekem kajáért, mert én ügye mindig megéhezek. Átjöttek Kareszék is, és Mari unokázhatott egy kicsit. Neki még saját unokája nincs, de rajtunk kiélheti ebbéli vágyait. Emma ki is használja, mindig kitalál neki különböző játékokat, persze olyat, amiben ő parancsolhat. Nekem is jó volt, mert babakocsiztatott, sétáltatott, és a kezében is fogott, pedig már elég nehéz vagyok. És anya is örült, volt legalább egy kis nyugta. Este fürdésre értünk csak haza.
Vasárnap délelőtt elmentünk a Lidl-be, mert nálunk most nyílt egy üzletük. Apa vett kovászolni való uborkát, de kaprot nem kapott, így felvettük Erzsi papát, és kimentünk Berciék kertjébe kaporért a Ladával. Amíg aludtam, apa Emmával el is rakta a kovászos ubit. Emma segített neki kefézni, láthatóan nagyon élvezte.Aztán mikor elfáradt pihent egy kicsit a Lada árnyékában.Délután mire én felébredtem, apa és Emma szunyókált el. Én meg megtettem életem első pár lépését. Anya le akart ültetni a földre, én meg állni akartam. Így felállított, én meg léptem felé 3-at. Annyira tetszett, hogy egy negyedóráig ezt játszottuk. Aztán kinn a füvön, apa felé már 10 lépést is megtettem. Mikor felébredtek, elmentünk a cukrászdába fagyizni. Este Erzsi papa még eljött hozzánk Bercivel, lepermetezni a szivarfákat, mert ellepte őket a levéltetű."-Lacika

1 megjegyzés:

Kati írta...

Gratulálunk!!!! :-)
... de akkor miért mászol még? Az jobb, biztonságosabb, igaz? ;-)

Milyen ügyes nagylány vagy már, Emike! Hogy' segítesz!
Apát meg nem győzünk csodálni... főz, befőz... takarítani nem szeret? ;-)