2010. június 17., csütörtök

Utolsó ovis hét, bicajozás (06.14-16)

"Megkezdtem az utolsó hetem az oviban! Nemsokára nyári szünet! És ha minden igaz, akkor talán nyaralni is elmegyünk az idén a Balcsira. Anyáék már nézik a szállást, de még nincs lefoglalva.
Szóval a héten még a napjaimat az oviban töltöm, de délutánonként szerencsére most sem unatkozunk. Bár anya rá van kattanva a foci VB-re, elég sok meccset néz, de azért jut ránk is ideje. Vagy inkább fordítva, jut a meccsekre is egy kis ideje tőlünk. Hétfőn ovi után apa fel akarta szerelni az új biciklis ülést, amit Lacika kapott, és úgy volt, hogy ha kész lesz, lekerekezünk Erzsi mamiékhoz. De valami hiányzott hozzá, és nem sikerült felszerelni, így autóval mentünk. Ott voltak megint Mariék is, úgyhogy jót játszottunk vele.
Kedden Tóth dédimamihoz mentünk, mert még őt nem köszöntöttük fel névnapja alkalmából. Jól sikerült a belépőnk, mert hisztiztem. Dédi akart kivenni a kocsiból, én meg azt akartam, hogy anya vegyen ki. Kb. 10 perc azzal telt el, hogy lehiggadjak, aztán meg pisilnem kellett, és utána végre összejött a köszöntés is. Végül mintha mi sem történt volna, tök jól elvoltam, csak addigra már anyának az idegei mentek tönkre, teljesen lefárasztottam. Dédiék után apának a szomszéd Zoli bácsi segítségével, végre sikerült az ülés szerelés is, és este még ki is próbálhattuk a bicajozást. Apa vitt engem, anya meg Lacikát. Lacikának ez volt élete első kerékpározása, és nagyon tetszett neki.
Szerdán délután jött hozzánk Szuper egy kiscicáért. Aztán Csabi, Nóri és Győri Miki. Miki rábeszélt bennünket, hogy menjünk le hozzájuk a Fáyra, ha már úgyis bicajozni akarunk. Le is mentünk. Én Ildikóval dumáltam, Lacika meg nem akart kézben maradni, mindenáron mászni akart, még az sem volt jó neki, ha sétáltatják. Anya le is rakta, Lacika nagy örömére. Miki autója tetszett neki a legjobban. Felállt mellette, és össze-vissza tapicskolta. Mire indultunk haza, már megint csupa kosz volt."-Emike

"Közben én is jelentem, hogy kijött felül a 2. fogam, és láthatóan további kettő is igyekszik kifele. Az egyik helyen lila az ínyem, a másik helyen meg már a hegye ki is látszik. Szintén egy éjszakánk bánta, mert nagyon sokat forgolódtam, anya maga mellé is vett.
És elkezdtem pár napja néhány érthető hangot kiadni: ma-ma, ba-ba, pa-pa. Azóta ezeket gyakorlom."-Lacika

3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Gratula, az új fogacskához,meg a szavakhoz!:)Nagyon ügyi vagy!:)
Ilyen tanító mester melett nem is lehet lustálkodni igaz?!!:)))

Emi mintha Biusról írták volna a ki vegyen ki a kocsiból sztoryt.:PPMilye egyformák vagytok!!:))

Pusza!!

Kati írta...

Édesek vagytok! Milyen jól megoldottátok a bicikliket. Ha viszont anya egyedül van veletek és eltekerne valahová, mi lesz? ;-) Könnyen okoskodunk, mert nálunk anyu biciklijén elöl hátul van ülés... mint a vonat olyanok vagyunk, ne beszélve arról, hogy amióta a hátsó ülést is felszereltük, anyu a saját ülése, meg az első között alig tudja átnyomni a lábát, s csupa kék-zöld a térde :-S
Emmó is utolsó hetet tölti jövő héten az oviban... aztán jön a "fekete leves"... hm, anya? Mi a francot csinálunk velük 60 (!) napig? ;-) Vagy csak nálunk okoz a lefoglalás ekkora gondot?
Lacika, gratulálunk a fogacskádhoz, drága!
Jó nyaralást nektek! Mikorra tervezitek?

Bianka és Karina írta...

Kicsi Lacika és nagy László!
Nagyon Boldog Névnapot Kívánunk
Nektek!:)
Bius,Karina,Judit