2009. augusztus 25., kedd

Budapesten (08.23)

"Vasárnap reggel anyáék még aludtak, mikor én felébredtem. Apának kiabáltam, és jött is a szobámba hozzám. Felöltöztetett, megfésült - ami anya szerint nem nagyon sikerült- és elmentünk a boltba. Aztán mire anya felébredt csináltunk reggelire bundás kenyeret. Mivel már nem volt lázam, így elmehettem Elekes mamiékkal Budapestre öreg kereszthez.
MÉG VÁRJUK A KÉPEKET
Este szokás szerint apával vacsiztam, és nagyon sokat ettem. Már az asztalnál kihánytam egy adag levest, aztán meg fürdés és lefekvés után a többit. Összehánytam a fürdőszobát, meg magamat, így újra-fürdetés lett. Kaptam kúpot, meg Normafloret, és anyáéknál aludhattam. Szerencsére többet nem hánytam, valószínűleg csak gyomorrontásom volt." -Emi

1 megjegyzés:

Kati írta...

Sajnálunk, reméljük, tényleg csak egy kis gyomorrontás volt. :-(