2009. augusztus 18., kedd

Továbbra is szünet (08.10-16)

"A múlt hét hasonlóan telt, mint az előző. Napközben anyával itthon voltunk, délután meg mikor apa hazaért, mindig kitaláltunk valami programot.
Hétfőn a DM-be mentünk pelust venni. Nekem már csak estére kell, ugyanis a szünetben anya leszoktatott a délutáni alvásos pelusról, de este még nem bírom ki pisilés nélkül. Utána Mikiék jöttek el hozzánk, és Bazsival meg Katával játszottam.
Kedden anyához jött a fodrásza Kati. Tesót megnézni, meg anya haját levágni. Kb. 15 év hosszú hajas korszak után anya levágatta a haját. Nekem nagyon tetszett, kikerekedett szemmel néztem, ahogy Kati vágja anya copfját. Utána meg figyeltem mit csinál, és utánoztam, keresztnek csináltam frizurát.
Csütörtökön Erzsi papi vitt el délelőtt vonatozni. Anya felöltöztetett szép ruciba,papa meg jött értem. Kisújszállásra mentünk el, majd onnan vissza. Nagyon élveztem, és jól is viselkedtem, így megígérte papa, hogy legközelebb is elvisz, és még hosszabb útra. Délután meg Kareszék jöttek Lacikát megnézni.
Pénteken a szülésznőnkhöz Julikához mentünk el, megköszönni neki Lacika születésénél a segítséget. Én is nála születtem anno. Olyan voltam mint a kuka, meg sem szólaltam. Anyának azt mondtam "AZÍRT MERT NEM VÓT TEDVEM"!
Szombaton délelőtt elmentünk a babaruha boltba nekem gatyót venni, meg Lacikának valamit. Sajna még az őszi rucikból kevés volt, így én csak egy nadrágot kaptam, tesó meg egy együttest kertésznadrágot, kardigánnal. Úgyhogy még az őszi kollekciónk hiányos. Délután meg apa főzött kakaspörit, a szomszédék meg babgulyást. A szomszédéknak aznap volt a 11. házassági, anyáéknak meg vasárnap a 6. házassági évfordulójuk. Úgyhogy ünnepeltek, mi meg a kerítésen keresztül kiabáltunk egymásnak Sziszivel meg Ancsával.
Vasárnap anya elvitt Elekes mamihoz, ők aztán hazajöttek tesóval, én meg maradhattam. Csak úgy tudtak délután hazahozni, hogy papi azt mondta anyáék elvisznek fagyizni. Hát, nem is hagytam addig anyáékat békén, amíg el nem mentünk a fagyizóba!" -Emi

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

De cseles ez a Papa.:))
Sok boldogságot Anyáéknak!:))
Ügyi voltál a vonatozásnál,biztosan nagyon jó lehetett.:))

Anya azért egy képet kérünk ám az új frizkóóról!!:))

Pusza!