2009. augusztus 16., vasárnap

Pancsi

"A szünet előtti utolsó bölcsis napomon - július 31-én- pénteken anyáék jöttek értem Lacikával, és mondták, hogy Erzsi mamiék vettek egy kis medencét nekem, és megyünk hozzájuk pancsizni. Már ha jól viselkedem, és ügyesen jövök haza a bölcsiből, nem pedig elszaladgálok az öltözködés helyett. Úgy- ahogy sikerült is szót fogadnom, és tényleg mamiéknál kötöttünk ki. Mikor megláttam a pancsolót nagyon megörültem, és mondtam is: "JAJJ, DE FAJIN!". Anya, gyorsan bekent naptejjel, meg ne égjen a kis fehér bőröm, ami nyár vége fele se sok barnaságot mutat, pedig szinte mindig kinn vagyok a levegőn.Aztán felvettem a kis fürdőrucimat, és a napszemcsimet, ami nem maradhat el, mert hát apának is van, és nekem meg majmolnom kell őt!
És végre belemehettem a medencémbe. Először apával fürödtem.
Majd Erzsi papával. Ő már nem úszta meg, vödörrel locsoltam a haját!Erzsi mamival is fürödtem, és neki is megöntöztem a frissen mosott, és beszárított haját. Papa meg nevette, mert ő még sosem látta így (kivéve persze hajmosáskor), de azt mondta még strandon se érte sose víz a haját, se neki, se pedig apának nem engedte meg gyerekkorában, hogy lelocsolja. Hát, igen, az unoka az MÁS! Neki szinte mindent szabad. Sajnos fénykép róla nem készült!
Amíg én pancsiztam, addig Lacika hűsölt a babakocsiban a fa alatt.Azóta többször voltunk délutánonként fürcsizni, miután apa hazajött a munkából! Nagyon klassz!"-Emi

Nincsenek megjegyzések: