2009. augusztus 18., kedd

Újabb látogatók

"Augusztus 8-án szombaton Berciék, augusztus 13-án csütörtökön pedig Kareszék voltak nálunk babalátogatóban. Berciéktől rágókát, és kis zoknit kaptam. Kareszéktől meg ezt a klassz játszószőnyeget. Emmának ez kimaradt az életéből, mert anyáék húzták-halasztották, hogy még nem kell, még korai, aztán meg már kinőtte volna. Így ezt legalább nem örököltem, hanem újat kaptam. Először nem nagyon akartam benne maradni, Emi ezt ki is használta, és ő feküdt bele, vagy pedig Zsuszi babát fektette bele. Most már viszont egy darabig elleskelődök benne, addig anya egy-két dolgot meg tud csinálni. Itt már kezdem unni:
Emmát viszont nem tudom kizavarni belőle. Vagy mellém fekszik, vagy mellém ül!
De azért nem haragszom rá, igazából szeretem ha velem foglalkozik. Már mosolyogni is szoktam rá!" -Lacika

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Ez nagyon klassz!:))
Biztosan megosztoztok tesóval rajta.:))

Pusza!