2009. augusztus 25., kedd

Horgászás; Tüzinap (08.17-19)

"Augusztus 17-én hétfőn megkezdődött a bölcsi, véget ért a szünet. Bölcsi után tesót apára bíztuk, és anyával csajos órát tartottunk, elmentünk az illatszerbe, csatokat, meg hajgumikat venni, mert ezek nálam fogyóeszközök. Mire hazaértünk már Erzsi mamiék nálunk voltak. Elmentem velük a játszótérre. Aztán hazahoztak, és addigra meg Gyurci jött hozzánk. Úgyhogy gyorsan eltelt a nap.
Kedden - szintén bölcsi után- apával, anyával, meg Erzsi papival elmentünk kis halakat fogni a cicáknak, és a pipiknek vacsira. Addig Lacikára Erzsi mami vigyázott. Először a csala tóra mentünk ki,
de mivel nem volt kapás átmentünk a csónakázó tóra.
Itt már nagyon sok kis halacskát fogott ki apa a teszi-veszivel. Nekem is nagyon tetszett, és segítettem is neki kiszedegetni a hálóból. Nem féltem megfogni a halacskákat, pedig akadt benne egy-két nagyobb darab is.
Szerdán este Elekes mamiékkal mentünk el Tóth dédipapát felköszönteni szülinapja alkalmából. Aztán hazajöttem, megvacsiztam, megfürödtem, de most nem kellett egyből az ágyba mennem, hanem kimentünk a kertbe, és vártuk a tüzijátékot. Mivel nem tudtam mi ez - mert eddig az elmúlt két évben átaludtam, mint most Lacika- ezért nagyon jó voltam, és ügyesen várakoztam.Aztán egyszer csak elkezdődött. Nagy durrogás, színes, fényes csillagok, pálmafák.... Egyik magasabb, és szebb mint a másik. Nagyon klassz volt. Mondtam is "FAJIN A TÜZINAP!" ; "NÍZD MILYEN MAGAS!" Azért a végére el is fáradtam, odabújtam apához, és közöltem vele "NEM ALUDOM, CSAK LUSTIZOK!" Persze aztán az ágyikómban sem kellett altatni, gyorsan bealudtam!" -Emi

1 megjegyzés:

Kati írta...

"Gyönyörűszép" vagy a tűzijátékot várós képen!