2009. augusztus 17., hétfő

Tiszapüspöki

"Augusztus elsején szombaton délután Tiszapüspökibe mentünk ki, Rezső bácsiék nyaralójába! Minden évben szoktak rendezni egy bográcsolást, és ilyenkor körbe-köszöntés van, mindenki mindenkit felköszönt névnap és szülinap alkalmából. Mi csak a délutáni alvásom után mentünk ki, akkor már javában főtt a halászlé. Apáékkal lementünk megnézni a "NAD VIZET", apa bele is ugrott Rezsőékkel, én meg csak a partról nézhettem őket, papa kezét fogva! Aztán a nyaralónál játszottam, leginkább Nórira, keresztancira ragadtam rá. A pléden fetrengtünk, én meg lógtam rajta, meg fodrászoltam, frizurát csináltam neki. Aztán felmentem a házba is, ott is szét kellett néznem. A WC tetszett a legjobban, mert nem fehér hanem barna színű volt! Mikor kész lett a halászlé, jól bekajáltunk. Nekem is nagyon ízlett, kenyérrel mártogattam ki a levét! Lacika is nagyon jól érezte magát, jót szundizott a levegőn, aztán meg felváltva rázták a kis "picsáját"! Ja, és mi is kaptunk ajándékokat, én csokit és egy klassz mesekönyvet Esti mesék címmel, benne van Hófehérke, A rút kis kacsa, Piroska és a farkas... Azóta anyával olvastatom, csak az a baj, hogy nem sorba lapozom, hanem minden meséből olvastatok egy oldalt. Főleg azokat az oldalakat, ahol szép képek vannak! Lacika meg egy kis kék bodyt kapott."-Emi

Nincsenek megjegyzések: