2009. augusztus 25., kedd

Fodrásznál; Berciéknél (08.21-22)

"Pénteken délelőtt anya ment Katihoz a fodrászhoz beszáríttatni a haját. Természetesen én sem bírtam ki, hogy itthon maradjak, így elvitt magával. Kérdeztem anyát "AZÍRT CSINÁLJA KATI A HAJAD, MERT TE BÉNA VAGY?" (Ugyanis korábban mondta, hogy azért megyünk, mert ő nem tudja még beszárítani magának, mert béna, én meg jól meg is jegyeztem.)
Délután meg Erzsi mamihoz mentünk pancsolni egy nagyot a medencémbe. Este lefekvés után fél 11 fele anya meghallotta, hogy nyöszörgök. Átjött hozzám, a szemem csukva volt, de közben forgolódtam, és mikor megsimizett, megpuszilt érezte, hogy melegebb vagyok. Mivel nem bírt felkelteni, eszébe jutott, hogy Lacika születésekor a kórházban kapott egy ajándékcsomagot, amiben testre ragasztható lázmérő volt. Azt ragasztotta a homlokomra, és ki is mutatta, hogy 37-38 fok között van a lázam. Nagy nehezen beadta a Nurofen lázcsillapítót és reggelig aludtam.
Reggel jó kedvem volt, és csak 37,1 volt a hőemelkedésem. Valószínűleg a fogam miatt volt, ugyanis most megint megindult a fogzásom. A két leghátsó fogam jön alul egyszerre. Apa elment a boltba, és én hiába akartam vele menni, nem engedték meg. Pihennem kellett, mert délután Ilona és Bertalan napra voltunk hivatalosak. A délutáni alvás után el is mentünk hozzájuk. Kb. 10 percig sikerült jól viselkednem, addig papa ölében ültem. Aztán mindenkivek kikezdtem. Felváltva mentem velük a WC-re, vagy a másik szobába. Mert én ott éreztem jól magam, nem ott ahol mindenki tartózkodott. Sorba lefárasztottam a rokonokat. Eddig vágytak Berciék unokára, Dittáék meg gyerekre, de most lehet meggondolták magukat. Ja, és egy kristály poharat is sikerült eltörnöm. Utána még átmentünk Dittáék házát megnézni, amit most újjítanak fel. 7 órára már megint kezdtem elfáradni, és melegebb is voltam a kelleténél, no meg tesó is éhes lett, így hazasiettünk."-Emi

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Reméljük nem volt bajod azóta és tényleg csak a fogmanók rendetlenkednek.:))
Ó,hát a kis család is majd biztosan meggondolja ezt a gyerekvállalás dolgot,tőled biztos nem riadtak el.:))

Pusza!