2009. augusztus 25., kedd

Szabadidő központ - Szajol (08.20)

"Augustus 20-án Szajolba mentünk Elekes mamiékkal a Szabadidő központba.
Az indulásnál egy kicsit megvárakoztattak bennünket. Mi már a megbeszélt kilenc órára összekészülődtünk, ami nem volt egy egyszerű feladat. Csabi elaludt, és így egy fél órát kellett várakoznunk, de végül csak sikerült megérkeznünk. Ez egy hatalmas zöld terület, ahol mindenféle szabadtéri elfoglaltságra van lehetőség. Mi egy nagy fa alatt választottuk ki a helyünket. Berendezkedtünk, leterítettük a plédeket, párnákat, és kipakoltuk a többi cuccunkat. Apa felrakta a kaját, csirkepörit főztünk bográcsban. Addig a többiek megreggeliztek. Aztán mi elmentünk pancsizni a kis medencébe, a fiúk meg ping-pongoztak. Először alig akartam bemenni a vízbe, de aztán nagyon megtetszett. Mamiéknak főztem a vízben kávét, teát... Apa úsztatott,
és csúszdáztam is.Aztán megebédeltünk, és én elaludtam egy fa alatt. Nem sokáig húztam a lóbőrt, nem akartam semmiről sem lemaradni. Délután még mindenki fürdött egy nagyot, kivéve tesó aki a parton szundizott. Utána megnéztük a Holt-Tiszát, majd visszamentünk a törzshelyünkre. A fiúk ping-pongoztak (közben én a lasztijukat akartam mindenáron megszerezni),
meg szkanderoztak, már hatott náluk a sör, mi meg csak nevettük őket. Fél hét fele kezdtünk pakolni, és hét órakor indultunk volna, ha én még nem kezdek el hisztizni, hogy a homokozóban is csúszni akarok egyet. Kár volt, mert az egyik leérkezésnél beütöttem a fejem papa lábába. De szerencsére nem lett nagy bajom! Nagyon jó volt ez a nap!"-Emi

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Tényleg szupi nap lehetett.:)Jó kis helyen voltatok.:))

Pusza!