2010. március 9., kedd

Bölcsis szülinap (03.04)

"Csütörtökön reggel azzal ébredtem, hogy vinnem kell a tortát a bölcsibe. Anya mondta, hogy nem kellene menni, mert nem vagyok valami jól, de én csak erőlködtem, hogy ezt nem szabad kihagynom, mégis csak a 3. szülinapom van, és ezt a bölcsiben is meg kell ünnepelnem. Így anya délig engedett, ebéd után haza kellett jönnöm, és péntekre is ki kellett jelentkeznem. Délelőtt azért sikerült megünnepeltetnem magam. Benikétől mikor megérkeztem kaptam egy macit, ami nagyon tetszik, és azóta már csatlakozott is az alvós állataimhoz. Én meg vittem a Fifis tortámat, ami az itthoninak a kicsinyített mása volt. Leültünk az asztal köré, meggyújtottuk a gyertyákat a tortán, és el is énekeltük az ég a gyertya éget, ami itthon elmaradt, de hát a csoporttal sokkal jobban megy. Aztán elfújtam a gyertyákat, Marietta néniék felvágták a tortát, és elkezdtünk enni. Anya csak nézi a képeket, amiken úgy látszik, mintha ettem volna belőle, mert itthon nem nagyon, csak a tetejét nyalogattam, ami a bölcsiben sem maradhatott el természetesen. Aztán játszottunk még egy kicsit, és ebéd után Elekes mama jött értem, mert reggel ráparancsoltam apára, hogy csak ő vihet haza." -Emike

Nincsenek megjegyzések: