2010. március 17., szerda

Elekes maminál, Budapest (03.13-15)

"Szombaton Elekes mamiékhoz mentünk. Apa már korán elment, mi meg reggeli után összepakoltuk a házat, és összeszedtük a cuccunkat, aztán hívtuk apát, hogy jöhet értünk. Birkapöri főtt bográcsban, meg mami husilevest főzött nekünk, mert azt én is, és Lacika is szereti. Délelőtt átmentünk Elekes dédihez, beszélgettem vele egy kicsit, meg ettem csokit, és banánt, Lacika meg babapiskótát. Anya örült neki, hogy ebéd előtt teletöm bennünket. Aztán Lacika elaludt mamánál, én meg Nórival rosszalkodtam, és kifestettem vele a körmöm. Fél egyre elkészült az ebéd, és a levesből jó sokat bezabáltunk Lacikával. Utána én ott aludtam mamival, apáék meg hazamentek. Este megint úgy vacsiztam, hogy nem bírtam megülni egy helyben. Ki volt húzva az ágy a nappaliban, és én felmásztam rajta az ablakba, aztán mikor megrágtam a falatot, lecsúsztam a következőért. Anya már megőrül ezektől a szokásaimtól.
Vasárnap Budapestre mentem Elekes mamiékkal. Öregkeresztéket látogattuk meg. Sokat nem tudtam velük beszélgetni, mert mire odaértünk, már nemsokára ebédeltünk, utána meg aludtam, és ébredést követően szinte azonnal indultunk haza. Kaptunk tőlük sok szép ruhát, könyveket, és játékokat. Köztük én egy sminkkészletet is, amit itthon még aznap este kipróbáltam. Ilyen szép lettem. Aztán felpróbáltam a szalmakalapot is, amit a ruhák között találtam. Hétfő reggelre anya arra kelt, hogy felfázott. Egész reggel csak szenvedett, így engem apa elvitt csavarogni. Anya meg bevett egy gyógyszert, ami teljesen kiütötte, és mivel Lacika is elég nyűgös volt, el is aludtak. Délre hazajöttünk, megebédeltünk, és délután megint elaludt az egész család. Utána anya jobban lett egy kicsit, és kezdtünk készülni az ovira."-Emike

1 megjegyzés:

Kati írta...

Igazi kis nőci lettél!!! :-)