2010. március 21., vasárnap

Vágás, Sándor nap (03.20-21)

"Szombaton megint anyával voltunk hármasban, mert Elekes mamiéknál disznóvágás volt. Apa korán reggel elment, mi meg itthon voltunk. Délelőtt összepakoltunk, aztán anya vasalt, mi meg játszottunk Lacikával. Most ez az egyik kedvenc elfoglaltsága. Lop egy újságot, és darabokra tépi szét. Legalább hasznosítja, mert mióta két gyerkőce van anyának, úgyse tud egyet sem kiolvasni. Ebéd után aludtunk egyet, és utána mi is elmentünk a vágásra. Már mindennel kész voltak, csak a vacsora várt bennünket. Jókor érkeztünk. A husilevesből mind a ketten sokat ettünk, aztán én befejeztem az evést, de Lacika nem akarta abbahagyni. Folyamatosan morgott a kajáért. Kapott egy kenyérhéjat, azt teljesen szétrágta, alig maradt belőle. Az sem volt elég neki. Anya még adott neki a töltöttkáposzta belsejéből. Gondolta nem lesz ennek jó vége, majd este fájni fog a hasa. Szerencsére nem így lett, jót aludt éjszaka. Vacsora után jöttünk is haza, mert apa fáradt volt a sok munkától. (vagy a sok sörtől?)
Ma reggel megreggeliztünk, anya Lacikával még javában evett, én meg az ülőgarnitúra hátámlájára felmásztam, és nevettettem Lacikát. A virágok közül kukkoltam neki.Délelőtt Kengyelre mentünk Erzsi mamiékkal Berta papát felköszönteni Sándor nap alkalmából. Lacika miután megérkeztünk evett egy banánt, állandóan csak eszik, utána meg dédimami fogta. Én meg szaladgáltam ki-be, egyszer el is estem, meg beszélgettem dédiékkel, mindenről fecsegtem nekik. Amikor meg Erzsi papa felvette Lacikát, nem bírtam nézni, és én is felkéredzkedtem a kezébe. 11 óra után indultunk haza, persze én nem. Erzsi mamiékhoz mentem, és most délután ott is alszom."-Emike

3 megjegyzés:

Kati írta...

"Erzsi papa" - ez nagyon jó, mindig nevetünk rajta, ha írjátok. :-)
(Bocsi, nektek nem fura, tudom, csak nekünk elsőre hallani. :-))

Hiába,no, Lacika igazi kis férfi. Kenyérhéj a töltött káposzta helyett? Hova gondoltok! :-D

Bianka és Karina írta...

Jó kis progitok volt.:))Mondjuk a disznó vágás így a legjobb!:))
Pusza!

Rebeka és Annabella írta...

Látom, nagyon szerettek Erzsi papa karjaiban lenni!
Díjak várnak rátok nálunk!
Puszi!