2010. március 21., vasárnap

Első hét az oviban (03.16-19)

"Kedden apa jött haza Lacikára vigyázni, mi meg anyával elindultunk szokatóra az oviba. Az első fél órában nem akartam leszakadni anyáról, de mivel mondta, hogy ma még nem megy haza, nem hagy ott, lassan kezdtem elengedni. Először az óvónénivel játszottam, aztán Imikével aki a bölcsiben is barátom volt. Utána mondókás foglalkozás volt, majd egy kisfiúnak ünnepeltük a 7. szülinapját. Igen, az én ovimban ilyen vegyes csoportok vannak. Hát, hozzám képest jó öreg volt a szülinapos kisfiú. Na, ekkor már az ünnepelt asztala elé ültem, és onnan figyeltem az eseményeket, igaz a többiek a szőnyeg körül messzebb ültek. Összebarátkoztam a virágos kislányokkal, ők lettek a kedvenceim. Egyébként Grétinek és Letinek hívják őket, testvérek, de a nevüket nem tudtam még megjegyezni, csak egyforma virágos pulcsiban voltak, erről neveztem el őket. A tortaevésnél már ügyesen leültem velük az asztalhoz, anya meg jó messziről figyelt engem. Délelőtt még kimentünk az udvarra, anya ott már azt sem tudta merre járok, olyan messze elszaladgáltam a gyerekekkel. Utána megebédeltünk, nagyon ügyesen magamtól ettem (amit itthon nem akarok, mióta kistesóm van, ha őt etetik, akkor engem is etessenek). Ebéd után meg jöttünk haza.
Szerdán nem volt aki Lacikára hosszabb ideig vigyázzon, csak Elekes mama tudott egy fél órára elszaladni. De anyával már előző nap megbeszéltük, hogy maradnom kell, csak elvisz az oviba, és ott is kell hagynia. Itthon még azt mondtam, hogy jó, és ott is akarok aludni. Így vittük az ágyneműmet, de mire odaértünk meggondoltam magam. Bemenni ügyesen bementem a csoportba, aminek a neve Ficánka, de mondtam anyának, hogy ebéd után jöjjön értem. Integettem neki az ablakból, és ő hazament. Ebéd után Lacikával jöttek értem. Az óvónénik mondták neki, hogy ügyes voltam, nem volt velem semmi baj.
Csütörtökön reggel már Lacika is elkísért, és még fel sem vettem a szobacipőm, mikor mondtam anyának, na szia én megyek be. Úgy szólt rám, hogy a cipő nem kéne? Felvettem, köszöntem neki, és bementem. Délbe megint jött értem, úgy beszéltük meg, hogy csak hétfőtől kell ott aludnom.
Pénteken nem volt ovi, mert valami óvódapedagógus nap volt, így anyával itthon voltunk. Vagyis délelőtt kimentünk a céghez, szétnézni egy kicsit, meg anya kikapcsolódni, mert ez a szokatós hét kikészítette egy kicsit. Szerencsére végre megjött a jó idő, így délutánonként jókat tudtunk sétálni Lacikával hármasban, amíg apa kertészkedett. Boltokba is bementünk, most a kedvencem a DMD (DM), mert ott van kis kocsi amit tolhatok egyedül."-Emike

2 megjegyzés:

Kati írta...

Nem lesz veled semmi baj, igaz? Megszoktad te már a bölcsit, ez se más. :-)

Na, anya, te is egyedül fogod Emikét hordani? Vagyis Lacikával? Jó strapa lesz. :-S Bölcsibe kivel járt?

Ja, a DM, mi is imádjuk a kis kocsikat. :-)

Bianka és Karina írta...

Szuper ügyes csaj vagy!:)Pusza!